środa, 24 kwietnia 2013

My dla Was!

Cześć!
Ten blog powstał dla was, dlatego chcemy pokazać wam siebie. Mimo tego, że mogliście już nas widzieć na zdjęciach w postach wcześniej, chcemy wam pokazać siebie z innej strony. Mianowicie jak pracujemy, co nas interesuje, zachwyca, co nam się podoba. Mamy nadzieję, że to pozwoli wam widzieć na zdjęciach nie tylko ubrania i modelki, ale i pasje, z którą są one tworzone.

Monika Zając: (na blogu fotograf i modelka) "moją pasją jest fotografia dzięki której można zatrzymać czas i ująć najpiękniejsze i najśmieszniejsze chwile naszego życia.
Na co dzień studiuję, a wolny czas staram się wykorzystywać jak najlepiej. Interesuje mnie również taniec, różne gatunki muzyki i po części moda :) Fotografią interesowałam się od dziecka, uwielbiałam stać przed obiektywem jak i za nim, ale tak konkretnie wzięłam się za to rok temu i jestem zadowolona ze swojej "początkującej" pracy. "

Monika Węgiel: (na blogu stylistka i modelka) "Wbrew temu co robię tutaj na blogu moją prawdziwą pasją jest taniec. Tańczę od 1klasy podstawówki i cały czas rozwijam się w tym kierunku. Mam własną grupę taneczną, której jestem choreografem. Większość mojego czasu poświęcam na studia na Uniwersytecie Pedagogicznym na kierunku pedagogika ze specjalnością edukacja obywatelska. Miłość do mody odziedziczyłam w genach po mamie. Od zawsze ubierałam się w to co mi się podobało, lubiłam stroić się w różne kreacje i pozować do zdjęć. Ostatnimi czasy zaczęłam ubierać siostrę oraz doradzać znajomym co do czego pasuje. Swoją przyszłość wiążę z tańcem, ale jeżeli życie pokieruje mnie w stronę mody to zawsze można pogodzić te dwie rzeczy ze sobą ;) Wyobrażacie sobie pokaz mody i tańczące modelki na wybiegu? ;)"
A przechodząc już w 100% do naszego blogowania chcemy wam pokazać kilka zdjęć jak pracujemy:



Pozdrawiamy M&M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz